Перевірка заборгованостіза Вашою кредитною угодою
Як підібрати ідеальне місце під МФО \ ломбард?
У найближчі кілька років мікрофінансові організації чекають серйозні зміни умов роботи. Центральний банк планує обмежити ставку до 1,5-1% в день, зробити спеціалізований продукт «займ PDL», який передбачає граничне нарахування відсотків не більше 30% і максимальну суму 5 000 грн.
Крім того, планується зменшити максимально допустимий нарахування до 2х на основний борг. У нових умовах віддача від одного позики (або вкладеної гривні) буде в 2,5-3 рази нижче, ніж зараз. Єдиний спосіб зберегти фінансову віддачу з розрахунку на один офіс - збільшити кількість видаваних позик в 2-3 рази.

ДОХІД МФО = кількість операцій Х середній чек.
Кількість операцій перш за все залежить від потоку НОВИХ клієнтів, який генерує офіс. Не секрет, що частина постійних клієнтів йде в прострочення, частина стає пасивними; для того щоб заповнювати і збільшувати портфель, потрібно видавати саме нові позики, навіть не дивлячись на їх низьку рентабельність. Тому для збільшення і утримання фінансової віддачі потрібно сконцентруватися на збільшенні видачі нових позик.
Тут немає ніякої магії, тільки чиста математика. Вся справа в пішохідному потоці. Чим більше людей проходить повз офіс МФО ломбарду в день, тим більше анкет на нові позики вона отримає. Працює це, як воронка продажів, точно так же, як і в будь-якому іншому бізнесі:

Для того щоб збільшити видачу, потрібно розширити воронку продажів. Чим вище пішохідний трафік, що проходить повз офіс компанії, тим ширше верхня частина воронки. Слід мати у своєму розпорядженні офіси тільки в тих районах, де є високий пішохідний трафік.
Між кількістю пішоходів, що проходять повз, і кількістю видаваних позик є пряма залежність!
МІСЦЕ - забезпечує не менше 50% фінансового результату роботи офісу.
Можна зробити ідеальний ремонт, дорогі рекламні конструкції, посадити кращих співробітників, зробити найвигідніші умови, роздавати флаєри, але якщо офіс коштує в «чистому полі», то, незважаючи на всі зусилля, видача буде нульова. І навпаки, часом буває, що навіть якщо в офісі панує бардак, але він коштує дуже вдало, то видачі все одно хороші.
Можна дуже легко перевірити - наскільки добре розташований офіс МФО ломбарду.
Для цього потрібно протягом дня порахувати, скільки людей в середньому проходить безпосередньо повз вхідних дверей офісу на годину.
Реклама: Франшиза МФО в Україні, видача на карту або готівкою. cashbox.com.ua
- Менше 600 чоловік на годину - потрібно задуматися про перенесення офісу в інше приміщення або район.
- 600-900 осіб на годину - офіс може працювати, але при низькій конкуренції і витратах, в іншому випадку - доходу, який він буде генерувати, ледь вистачить на покриття витрат.
- 900-1200 осіб на годину - міцний, середній показник, при правильній організації роботи такої офіс видаватиме в середньому 30 нових позик на місяць, мати портфель активних позик близько 500 000 грн. і приносити дохід (без урахування витрат) 200 000-250 000 грн. у місяць.
- 1200-2000 осіб на годину - з такою прохідністю можна розраховувати на активний портфель до 750 000 грн. і дохід 350 000-400 000 грн.
- Більше 2000 осіб на годину - ексклюзивні приміщення. Якщо є можливість зняти в оренду таке приміщення, не варто замислюватися.
Дані приблизні, тому що кінцева фінансова віддача залежить і від інших факторів.
Найбільш продуктивний спосіб гарантувати потік клієнтів - це правильно вибрати місце розташування офісу:
- вірно вибрати район міста;
- визначити кращі пішохідні потоки в районі і правильно вибрати приміщення;
- грамотно розташувати рекламні конструкції і брендувати офіс.
ІНСАЙТ ДНЯ: якщо МФО видає мало позик, то, швидше за все, вся справа в поганому місці розташування. У цьому випадку варто, не замислюючись, переносити офіс в інше місце. Будь-які інші дії не призведуть до розширення воронки, а, отже, не усунуть першопричину - занадто низький потік.
Реклама: Франшиза МФО в Україні, видача на карту або готівкою. cashbox.com.ua
Консультації по номеру: 0974309759

02.04.2021
54 773
30.03.2021
43 772